10. tammikuuta 2008

Itse tehtyjä tavaroita



Tämä matkalaukku ja hatturasia ovat niitä harvoja esineitä, joita olen tehnyt itse Auroran taloon, nämäkin netistä tulostetuista arkeista leikkaamalla ja liimaamalla. Vaatteita olen kyllä ommellut varsinkin 1500-luvun tornitaloon, johon olen maalannut ja muutellut myös huonekaluja.

Pitäisi tehdä suunnitelma omatekoista tavaroista. Ihailen nimittäin kovasti monien miniatyyriharrastajien tekemiä huonekaluja ja muita nukkekodin tavaroita. Ehkä uuni olisi seuraava yritys. Nukkekodin pönttöuunit tai kaakeliuunit ovat nimittäin hyvin kalliita.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja juttuja sinä olet tehnyt. Minulla olisi sinulle yllätys blogissani :)

Anna Amnell kirjoitti...

Kiitos! Tämä oli hauska yllätys!

Anonyymi kirjoitti...

Tämä on yksi niistä blogeista, jonne minun on aina uudelleen ja uudelleen palattava! On niin paljon ihanaa katsottavaa ja tutkittavaa, että aivan pakahtuu ja täytyy lähteä hengähtämään muualle( kotiin:D ) välillä. Ja kyllä täältä lähtee aina uudella mielellä tilkkupusseja tonkimaan :) Olisin voinut ojentaa kukkasia minäkin, mutta koska tiesin sinun saavan niitä muualtakin, niin jakelin kukkaseni hieman toisin! Näin ne kuitenkin ihan yhtä hyvin tulevat varmaan perille!

Anna Amnell kirjoitti...

Kyllä vaan. Ota mukaasi kukkakimppu.